ФЕСТИВАЛЕН КАЛЕНДАР
КЛУБ "СФФ ЗА УЧАЩИ"
София Филм Фест 2014
JAMESON Short Film Award
Акредитиран от
|
КИТА 20„Първата професионална работа, свързана с киното, започнах през май 1992. След конкурс на СБФД станах директор на Дома на киното, който програмирах до края на десетилетието. През това време успяхме да направим живота на много киномани по-цветен с многобройните събития, които се случиха там. По-късно се оформи екип, с който и до сега се занимаваме с фестивална, продуцентска и разпространителска дейност, както и менажираме Дома на киното. Цялата тази активност беше отличена с престижна награда на Европа Синемас през ноември 2012. 20 години е добър повод да се върнем назад във времето, да си спомним истории, хора, филми, музики, места по света и у нас... И така: 20 години – 20 теми.“
Стефан Китанов
20 въпроса към Кита22.12.2012
Стефан Китанов с любимата табла
През ноември 2012 журналистката Анита Димитрова от в. Сега направи дълго интервю със Стефан Китанов, част от което влезе в броя на вестника от 15 декември. Поводът беше връчването на Наградата на Европа Синемас за мениджър на 2012 на Кита, но и 20-годишната му активност в сферата на киното. Поради ограниченото място, голяма част от интервюто не беше издадена и го публикуваме тук. В двора на кооперацията садим екзотични и прагматични цветя, храсти и дървета – да се отсрамим пред божествения природен дар, който страната ни има. Като дете пях в хор „Бодра смяна“, непосредствено преди 10 ноември – в камерен хор „Средец“, където се запознах с Пешето (Петър Янков), в първите години след 10 ноември бях уличен музикант с акустична китара, сега свиря във Фестивалния Бенд и надувам електрическа жица. Нямаше да се занимавам с кино, ако не беше легендарният Тодор Андрейков, който беше Учителя на поколения киномани, част от които приеха киното за професия. През всичките години на Икономическия гледах минимум по един филм на ден в „Дружба“. Посещавал съм редовно рубриките „Студио: кино и време“, „Киноуниверситет“, ретроспективите, портретите, актуалния филмов календар... Работих като плановик три години. По-голямата част от времето изкарвах в четене, скрит зад редовете на заводската библиотека. Използвах времето да се уча да пиша на машина по десетопръстната система. Приятели ме убедиха да кандидатствам във ВИТИЗ. Много ме навиваха, защото нямах никакво самочувствие, че мога да се преборя. Тогава конкуренцията беше свирепа. Имах шанса да ме приемат. Завърших в класа на Красимира Герчева, заедно с Борето Колев, Геновева Димитрова и Жанина Драгостинова. Кумирите ми Тодор Андрейков и Георги Дюлгеров бяха сред моите преподаватели. Това беше голям шанс, в последните години на зрелия социализъм. Като завършвах, дойде 10-и ноември. Бяхме в КЕВА като съобщиха новината. Помня бяхме с Анчето Вълчанова и нашия випуск оператори и режисьори (Митко Гочев, Митака Митовски, Росен Цанков, Христиан Ночев, Захари Паунов и пр.). Веднага се преместихме отсреща (в Унгарския ресторант). На сутринта ни беше много лошо... Скоро след това излязох на улицата с акустична китара. Пеех парчета на Саймън и Гарфънкъл, Боб Дилън, Нийл Йънг, Битълс и Стоунс. Беше незабравимо време. Пълно с надежда. След няколко месеца се присъедини и Пешето. След стажа ни в хора на улицата излязохме като „двамата тенори“. Една вечер спряхме трамвай с „Мисис Робинсън“ на Саймън и Гарфънкъл, толкова хора се бяха събрали около нас. Половината трамвай се снесе и запя с нас. Любимото ни място беше ъгъла на бул. „Витоша“ и „Неофит Рилски“. Печелехме добри пари. Дори наехме с жена ми и малката ни дъщеря тристаен апартамент в Зона Б 18. И до днес го наричаме новият апартамент. Нямахме почти никакви мебели. В хола имаше маса, телевизор, етажерка с книги и няколко стола. Нямахме телефон. Почти всяка вечер идваха приятели и спонтанно ставаха едни от най-емоционалните купони. Обичахме да импровизираме грузински песнопения и да плачем на песните на Булат Окуджава... Един ден, докато свирихме в подлеза на НДК, Сашо Янакиев се появи и каза, че има конкурс за директор на Дома на киното и той с Янко Терзиев не виждат по-подходящ от мен. Кандидатствах и нещата се промениха – издигнах се и трябваше да свирим вече в клубове, макар че поне два месеца бях директорът-уличен музикант. Никога не съм мислил за кариера, освен че притежавам такава в бъбреците си. Всичко е ставало естествено, с натрупвания. Мечтите са идвали с филмите, книгите, опита и пътуванията. След реализирането на някоя от тях, винаги е идвала нова.
- Ти свириш в група, а в началото фестивалът е „Рок Филм Фест” и "Мюзик Филм Фест" с ярка музикална насоченост – как разделяш пристрастията си между музика и кино? Прожекциите бяха невероятни. Хората в Дома на киното пееха с групите, пиеха бира, свиркаха с уста и викаха с публиките на Уудсток, Монтерей, Гластънбъри, Остров Уайт... Концертите в Летния театър, които направихме с Радио „Тангра“, бяха заредени с енергията на 60-те. Логично първите фестивали, които направих като продуцент, Мюзик Филм Фест, бяха продължение на искрата на рока и киното. Първоначално филмите имаха музикален контекст. Но всяка вечер имаше и концерт на живо – рок и джаз. Както и музикален директор, който се грижеше за тази програма с хъс и емоция – Ивайло Крайчовски-Пифа. Някои от концертите, като Емир Кустурица и „Забранено пушене“, и „Анастасия“, направихме със София Мюзик Ентърпрайсис. Клубовете бяха „Мистър Пънч“ и „Суингинг Хол“, после и „Бекстейдж“. Един ден се разхождах във Франкфурт. След две бири и два франкфуртера на моста към стария град ми хрумна да разделя кино и музикалния фестивал и така се стигна до „София Мюзик & Филм Фест“, два фестивала в едно. Филмите нямаха вече музикален контекст, а музикалният фестивал си беше отново всяка вечер с концерти в партньорските клубове. - Как се случваше фестивалът през годините? Кой го подкрепя финансово и идейно, кои са първите прожектирани филми, какъв беше интересът, кои са първите гости... 2001 беше решаваща за развитието на фестивала. Тогава кръстих филмовия фестивал просто София Филм Фест или на английски Sofia International Film Festival. Класически филмов фестивал, без тематичен контекст, представящ най-доброто от съвременното световно кино. Като допълнение след завършването на феста направихме тридневен джазов фестивал в Народния театър – Евро Джаз София. Той просъществува 2 години, след което го пое Джаз FM Радио. Направихме среща с шефовете на няколко културни института и Васко Димитров, директора на радиото. Казах му: „Искаш ли да поемеш този фестивал, аз се уморих, пък и не ми е работа“. Той прие. „Имаш го.“ и така се наляха основите на това, което по-късно прерасна в „София Джаз Пик“. За нас остана само филмовия фестивал. Предостатъчно. Другото ключово събитие се случи през 2002. Тогава открихме с филма на Данис Танович Ничия земя. Дамяница имаха вино със същото име и ни подкрепиха. По време на фестивала филмът спечели Оскар. Поканихме екипа за закриването с идеята да им връчим първата фестивална награда – кашон с едноименното вино. Дойде продуцентът Марк Баше и взе кашона. Попитах публиката иска ли да имаме истински конкурс през следващата година. Мощно „Да!“ се разнесе в Зала 1 на НДК и така се случи първият международен конкурс на СФФ през 2003 – с жури и награди. Тогава започна и първият конкурс за Наградата Джеймисън, който просъществува 10 години. Сред основните ни партньори през годините са Столичната община, патрон на фестивала, Националният филмов център, НДК, Програмите МЕДИА и МЕДИА Мундус на Европейската комисия, Британският съвет, Гьоте институт, Френският, Италианският и Американският културен институт, Чешкият център, Фондация „Роберт Бош“, Центърът за изкуства „Сорос“... Сред спонсорите през годините сме работили много добре с „Джеймисън“, „Стела Артоа“, М-Тел, София ауто, Гранд хотел „София“, FPI хотелите, авиокомпаниите „България Ер“ и Суис Ер и много други. Днес показваме над 250 филма, а гостите са над 300, което си е сериозна цифра за всеки европейски фестивал над средното равнище. - Би ли споделил няколко неща от историята на София Филм Фест, с които лично се гордееш – хора, филми, събития? СФФ се очерта като едно от най-важните културни събития в България, а в София е сред основните събития, представящи града в кандидатурата му за европейска столица на културата. Гостите на фестивала са критерий за качеството и класата му. Малко са събитията, които концентрират такъв интерес от водещите имена в съответното изкуство на момента. През 2005 съвместно със Столичната община учредихме Наградата на София за принос в киноизкуството. Тогавашният заместник-кмет и настоящ кмет на София г-жа Йорданка Фандъкова има решаващ принос за налагането на тази награда, както и за издигане значението на фестивала в културния календар на столицата. Носители на наградата са кинематографисти от цял свят, които в София получиха престижния плакет, изработен от Георги Чапкънов. Сред тях са Вим Вендерс, Рангел Вълчанов, Фолкер Шльондорф, Клаудия Кардинале, Алън Паркър, Никита Михалков, Отар Йоселиани, Хю Хъдсън, Иржи Менцел, Питър Грийнауей, Жан-Клод Кариер, Ян Троел, Джулиано Монталдо, Тери Джоунс, Тони Палмър, Майкъл Пейлин, Руси Чанев, Мики Манойлович и много други големи. Но още по-важното е, че СФФ представи, преди да е изгряла звездата им, голяма част от хората, които се превърнаха в едни от най-успешните автори на съвременното европейско кино. Сред тях са Кристиан Мунджиу, Ясмила Збанич, Корнел Мундруцо, Стефан Арсениевич, Радивое Андрич, Дейвид Макензи, Алексей Герман младши, Алексей Федорченко, Анна Меликян, Алексей Попогребски, Семих Капланоглу, Йешим Устаоглу, Душан Милич, Лени Ейбрахамсън и много други... Част от тях представиха своите проекти на София Мийтингс, който се превърна в генератор за проекти на талантите на Нова Европа! Когато разлиствам каталозите, се чудя, как сме могли да направим всичко това. Знам отговора: с много любов! - Имало ли е куриозни случки от фестивала: издънки, спасени на косъм моменти, вълнуващи преживявания, технически гафове? Всъщност причина да спрем с организирането на по-големи концерти е гафът с озвучаването на концерта, посветен на 30-годишнината от фестивала в Уудсток. Случи се през 1999. В София пристигна режисьорът на филма Уудсток Майкъл Уодли, носител на Оскар, с извънредната интервенция на авиационния ни партньор Суис Еър. В тогавашния клуб „Индиго“ направихме концерт с много яка програма, в която участваха и „Щурците“. Бяхме се подвели от възможностите на озвучаването на клуба, което се оказа доста под стандартите за осигуряване на качествен звук на рок-концерт, и си е изцяло наша грешка. Но го разбрахме в деня на концерта. Трябваше да отложим събитието с няколко дни. Бяха продадени предварително над 500 билета. Имах чувството, че ще свърша, но след няколко валидола и питиета овладяхме положението. Концертът беше доста успешен и Уодли остана доволен. Но ние спряхме с големите концерти, с изключение на знаменитото парти с Фестивалния Бенд, което си стана традиция. - Кога започна да ти се чува думата извън България? Как фестивалът бе приет в световния фестивален календар? Как Кита извървя пътя до жури в секции на Кан, Венеция, член на Европейската академия? С пътуванията започнаха да ме канят за жури на различни фестивали, вкл. Венеция, Кан, Карлови Вари, Москва, Висбаден и др. В първите години почти нямаше други българи по фестивалите, с изключение на няколко журналисти. Колегите ме наричаха „one man film country“. Най-незабравимото преживяване беше във Венеция, когато бях член на едно от трите основни журита – за дебюти. Казваше се Опера прима тогава. В журито бяха още директорите на Йерусалим, Гьотеборг, Трайбека и основателят на Петнайседневката на режисьорите в Кан. Най-впечатляващият момент беше един обяд в градината на легендарния хотел Дьо Бан, където са снимани много филми, сред които Смърт във Венеция“. Когато вдигнахме глава от менюто, разбрахме, че сме като в сънищата. На съседните маси разпознах Марио Моничели, Бернардо Бертолучи, Марко Белокио, Сърджан Каранович, Саманта Мортън, Кристофър Хемптън... Станах член на Европейската филмова академия през 2003. Оттогава посещавам редовно церемониите по връчване на наградите и съм в две журита по номинациите. Членството в академията е голям престиж, но и възможност да си в час с това, какво става в европейското кино, както и да имаш множество важни контакти с неговите автори. - Кои са продуцираните от Арт Фест филми, извън най-известните Светът е голям и Гуча? Кои са проектите, които в момента са в развитие? Какво мислиш за субсидиите, копродукциите и ефективните начини да има повече български филми? Тук трябва да добавя и двата филма на Тони Палмър, на които бях асоцииран продуцент – Англия, моя Англия и Странната история на Делфина Потоцка или Тайната на Шопен. Повечето ни филми са копродукции и имат участия на международни фестивали и награди. Имаме още няколко филма, на които бихме станали миноритарни продуценти, ако получат финансиране от НФЦ. Някои от тях са на известни европейски режисьори, които искат да снимат в България. Ще развием тази дейност през следващите 10 години. Това е и един от начините българското кино да бъде част от големите световни фестивали, включително в конкурсите им. Като бивш плановик имам план за това десетилетие: българското кино да бъде в конкурсите в Кан, Берлин и Венеция, както и да се сдобие с номинация за Оскар. Работим по въпроса :) Това би се случило, разбира се, ако се изпълнява закона за киното в пълния му обем и държавата оценява огромният капитал, който представляват младите таланти в българското кино. Те са творците на позитивните новини за България в световните медии! Успехите и енергията на новото българско кино трябва да бъде използвано от правителството за изграждане на положителен имидж на страната ни пред света и съответно да бъде приоритет в културната му политика! Киното в момента е водещото изкуство в това отношение. Светът очаква появата на филмите на новата генерация български кинематографисти, която има всички предпоставки да се превърне в нова вълна. Важното е процесът да се оценява, насърчава и развива. - В добри отношения ли си с българските кинематографисти – между тях има доста явно враждуващи лагери и лобистки интереси, какво мислиш по този въпрос? Тогава започнах да работя с изключителния Кръстю Бекяров и Янка Митова, която застана на касата. Бекяра до последния си ден остана верен на Дома. Малко след началото в екипа се включи и Румяна Радева и на нея се дължи взискателното отношение към прожекциите. Двете с Янка са в бойния екип на Дома и до днес, а програмата през последните години се прави от Владо Трифонов, който програмира и Киномания. Първият фестивал направихме през август 1992 и се казваше „Световно кино в края на лятото“. Заглавието измисли режисьорът Коста Биков, който беше главен секретар на СБФД тогава. За нас двамата той казва: „Този отбор равен мач няма!“. Много ми помагаше в началото и ме защитаваше. Не бях никак лесен и не се вписвах в правилата, вървях си по своя програма, режим и ритъм. После с Британския съвет направихме първия Рок Филм Фест. След това, благодарение на тях, заминах за Великобритания със стипендия и изкарах кратък арт мениджмънт курс. Престоят там и особено в Лондон направиха разликата (made the difference), както би се изразил сър Алекс Фъргюсън. Зарядът от острова се отрази на бъдещата програма на Дома на киното през 90-те, който беше пълен със събития, случващи се само там, гости от цял свят и енергия, която зареди много хора в противоречивото време, в което живеехме. Лондон е моят град извън България! Първите ми международни контакти са оттам. Нешънъл Филм Тиътър оформи вкуса ми към кино, а Лондонският фестивал беше първото голямо киносъбитие, което посетих и от което се учех в началото. Освен рокът в киното, наред с многобройните филмови седмици, ретроспективи и премиери, Домът на киното представи през 90-те за България феноменът Монти Пайтън. Това се случи през 1996. Тери Джоунс дойде лично в София да тества зрителите си на филма The Wind in the Willows, които бяха първата му публика в света... През есента същата година той ме покани на вечеря у тях в южен Лондон. Вратата се отвори и освен Тери разпознах още един усмихнат джентълмен с тенис ракета в ръка – Майкъл Пейлин. Като десерт на другата сутрин направих интервю в дома на Тери Гилиъм... Паметен беше и пътуващият френски фестивал в края на 90-те. Направихме го с моя добър приятел Фредерик Жюжо, аудиовизуален аташе към Френския културен институт, и Катя Лимончева. 12 френски филма обиколиха 17 български града. С Фред се разминавахме из България, а някъде се и срещахме. Той пътуваше с жена си Вергиния и малката си дъщеря Сара, аз – със старата ни Шкода 105. Тогава открих Кърджали. Фестивалът стартира на 3 март по обед. Залата беше с 800 места, а имаше към 1200 души и поне 500 не можаха да влязат. Едвам стигнахме сцената да открием... На следващата година направихме Британски Филмов Фестивал в София, Пловдив и... Кърджали. Директорът на Британския съвет Кевин Луис така се впечатли от моите разкази за френския фестивал, че дойде лично на откриването. И той откри Кърджали... През 1995 британският режисьор Тони Палмър дойде в София да снима част от филма си за композитора Хенри Пърсел. Предложи ми да организирам снимките. Направихме го с известния оператор и режисьор Радослав Спасов, който е един от най-близките ми приятели. Така станах продуцент. Регистрирах продуцентска фирма. Пътувах още повече по света. И хоризонтът на мечтите се разшири... Пътуващият фестивал е новата ми страст. Всъщност това не е нищо ново. Киното е започнало като пътуващо в края на 19 век. Първите рок-филм-фестивали пътуваха в няколко града. В края на 90-те беше пътуващият френски фестивал в 17 български града... Първият износ на София Филм Фест стана през 2003 – в Бургас, благодарение на мисионерския ентусиазъм на Георги Дюлгеров и огромната енергия на незабравимата Йорданка Ингилизова, която вече не е между нас. Те поеха щафетата. Три години след това ги последваха Пловдив и Боби Лалев. През 2007 направихме галапремиера на „А днес накъде“ на Рангел Вълчанов в Русе на площада пред общината заедно с режисьора и по-голямата част от актьорите. Беше вълнуващо. От 2009 фестивалът се движи из цялата страна, имаме вече повече от 15 града, в част от които няма киносалони. Това е част от проекта „Операция Кино“, който правим заедно с фестивалите в Сараево, Клуж и Истанбул с подкрепата на МЕДИА Мундус и НФЦ. Нещо много смислено. През 2013 ми се ще да сме в над 20 града. - Кое е най-незабравимото за теб представяне на филм в България? - Случвало ли ти се е наскоро да гледаш филм и да забравиш, че гледаш – да се потопиш в него, ако "да" – кой беше този филм? Принципно голямото напрежение е до откриването на фестивала. След това нещата тръгват по програмата. Няма какво много да се направи. Въпреки това трябва винаги да си нащрек и да реагираш при възникнали непланирани ситуации. Но това е в реда на нещата. След всички тези години, след целия опит, имаме яснота какво трябва да се подобрява, къде сме добри, къде има да се желае още. Не съм от хората, които остават доволни от свършената работа. „I Can Get No Satisfaction”. Знам, че винаги може да е по-добре. Кулминацията на всеки фестивал е Церемонията по награждаването. След това е Концертът на Фестивалния Бенд. Там отпускам цялото напрежение, мога да свиря 3 часа без умора и с много кеф. Много от нещата, които разказвам, нямаше да се случат, ако до мен не беше жена ми Илиана. Винаги ме е подкрепяла и отменяла вкъщи и се е грижила за израстването на дъщеря ни, докато аз пътувах и правех фестивали и филми... - Снимаш ли местата, на които се налага да пътуваш; кои са най-незабравимите образи – може би не на снимки, но в паметта ти... - Най-емоционалната и незабравима среща с известен кинотворец? - Мечтал ли си да бъдеш "пред кулисите" в киното – не като продуцент, мениджър и фестивален директор, а като актьор или друга творческа длъжност – режисьор, сценарист? - Много ценен фактор в Арт фест е екипът - как го подбираш, сподели няколко думи за него :)
Основният критерий е да се посветиш на работата – емоционално и съзнателно. И да си малко луд, за да ти хареса. Има една работа за вършене, свършваме я и се прибираме по домовете, независимо колко е часът. Накрая е задължителният разтоварващ купон с Кита и Пешето, Фестивалния Бенд или Зиг... Екипът се оформи преди 10 години. Но само с фестивала беше невъзможно да се задържи през цялата година. Затова започнахме да се занимаваме с продуциране и дистрибуция на филми, поехме менажирането на Дома на киното и направихме пътуващ фестивал... През годините сме работили с много хора. Някои от тях бяха целогодишно, но за кратко време. Други – само по времето на фестивала, когато екипът нахвърля 100 души. Основните хора се задържаха. Само Марги я няма... Отиде си от този свят след едно незавършено пътуване... Наградата на Europa Cinemas за „Най-добър мениджър за 2012 година” е за целия екип и най вече за нея! Добави коментар в Facebook20 въпроса към КитаПрез ноември 2012 журналистката Анита Димитрова от в. Сега направи дълго интервю със Стефан Китанов, част от което влезе в броя на вестника от 15 декември. Поводът беше връчването на Наградата на Европа Синемас за мениджър на 2012 на Кита, но и 20-годишната му активност в сферата на киното. Поради ограниченото място, голяма част от интервюто не беше издадена и го публикуваме тук.20 избрани световни филмаПрез изминалите години на София Филм Фест са показани над 3 000 филма. Някои от тях оставиха следа в много от зрителите на феста.20 избрани събития...реализирани през 90-те години от Стефан Китанов и екипа на Дома на киното, и след 2001 от Кита и екипа на Арт Фест.20 + 20 майстори на световното киноИскахме да представим 20 избрани световноизвестни режисьора, гостували на София Филм Фест, но беше невъзможно, затова се спряхме на 40.20 любими парчета на Кита...извън репертоара на Фестивалния Бенд. "Музиката не само ме зарежда и прави атмосфера, но ми дава и ритъм, особено, когато шофирам – не мога и миг да изкарам зад волана без да включа любимия си iPod. Едно от най-любимите ми преживявания с iPod и кола беше в Долината на смъртта, Калифорния. Сред неописуемия лунен пейзаж музиката на Пинк Флойд беше това, от което се нуждаехме. Естествено се бяхме погрижили. Ето 20 парчета 100% Кита."20 + 20 + 20 открития на световното киноАбсолютно невъзможно е да представим само 20 млади режисьори, гостували на СФФ. Особено след въвеждането на Международен конкурс за първи и втори филми, фестивалът се превърна в желана дестинация на много дебютиращи режисьори, част от които се наложиха като водещи кинематографисти на съвременното кино. Затова се спряхме на 60:20 продуцирани филма...все още не могат да се свържат с името на Стефан Китанов и екипа на Арт Фест / РФФ Интернешънъл. До момента те са 12, като се очаква цифрата 20 да бъде достигната и надхвърлена през следващите 8 години. Ето завършените ни продукции към декември 2012:20 разпространени филмаАрт Фест започва да се занимава с разпространение през 2003. До края на 2012 компанията представя на София Филм Фест и след това разпространява в България над 40 филма на утвърдени европейски режисьори. Избраната селекция включва следните филми, хронологично показани в българските кина:20 избрани български режисьори...чиято звезда изгря с проект на София Мийтингс и/или дебютен филм на София Филм Фест20 любими филма на КитаТова са любимите филми на 20 от любимите ми режисьори. Със сигурност има поне още 20 режисьора и още десетки любими филма.20 европейски ресторантаОт известно време регистрирам като мое място (Kita’s Place) всеки ресторант или бар, който ме впечатлява с качество на храна, обстановка и атмосфера.20+2 български ресторантаПътувайки из България, обичам да откривам места, които регистрирам в блекбърито си като Kita’s Place. Тук са включени двадесет ресторанта и няколко бара. Добавям и две места от миналото, които вече не са същите, но са част от спомена.20 парчета на Фестивалния бендМалко история на Фестивалния бенд, без който не минава нито едно издание на фестивала20 растения от градинатаГрадинката в двора на кооперацията, в която живее Кита, е малък оазис в центъра на София.20 български града на СФФСофия Филм Фест пътува от години из България и има издания или отделни прожекции в 20 града досега.MIX КИНО & ВИНО & ХРАНАС любезното домакинство на Matti'D и с медийното партньорство на Divino Ви каним на вълнуващо преживяване - микс от кино, вино и вкусна храна. |
НОВИНИ
|
|||||||||
|
|||||||||||
© 2001 - 2013 продуцентска къща "Арт Фест" | |||||||||||
Created by: WebFashion Ltd. | |||||||||||
Отказване от отговорност: Цялата отговорност е на авторите и Европейската аудио-визуална и изпълнителна агенция и Комисията на европейските общности не носят отговорност за каквато и да е употреба на включената в това издание информация. |